6 легенд про стандарт Євро5

Autopark.ua
2016-02-10 07:53:10
 - Фото 1

Досліджений і вже усталений факт: в Україні з 1 січня 2016 року набуває чинності кардинально новий стандарт, що називається Євро-5. По суті, він накладає вето на імпорт і, тим більше, виробництво власними силами авто, що не відповідають зазначеним вимогам.

Новий законодавчий акт негайно породив навколо себе безліч чуток, далеко не кожен з яких є реальністю.

Легенда №1: відповідно до стандарту Євро — 5, з багатьох країн Європейського Союзу можна завозити  автомобілі, вік яких коливається в інтервалі від 7 до 8 років.

Таке судження є не більше, ніж міфом, який не має нічого спільного з реальністю. Масовий випуск вантажних автомобілів за нововведеним стандартом Євро — 5 розпочався у жовтні 2008 року, легкових же дещо пізніше  — у вересні 2009 року. Звичайно, до цього на продаж могли потрапити кілька пробних екземплярів, проте вони навряд чи будуть реалізовуватися в Україні. умовами Євро — 5.

Звичайно, &lquo;умільців», що обіцяє переобладнання машин з метою зміни екологічного класу двигуна, на сьогоднішній день перебуває чимало. Більшість із них пропонує просто встановити ГБО, що відповідає класу Євро — 5, що, на їхню думку, вирішить проблему. Подібна пропозиція — це справжнісіньке шахрайство, за яке передбачено відповідне чинному законодавству покарання.

Легенда №3: усі легкові транспортні засоби Євро — класом від 1 до 3 можуть бути переобладнані на Євро — 5.

Подібна заява є 100% міфом, який неодмінно має бути розвінчаний. Автомобілі, старші за 2004 рік випуску зовсім не підлягають жодному, з нині існуючих, типу переобладнання! І це обмеження бере початок з моменту введення стандарту Євро — 4. Вся справа в тому, яким саме шляхом здійснюється підтягування » автомобіля до заданих параметрів.

Переобладнання під Євро, що пішли в небуття, — стандарти 2-4 можна було здійснити завдяки настроюванню діючої системи двигуна так званим електронним шляхом. Виконати те саме для Євро — 5 неможливо. Тут підлягає налаштуванню електронна система керування двигуном та паливна апаратура.

Легенда №4: необхідне переобладнання можна здійснити на будь-якому СТО.
У переважній більшості випадків «справжнє» якісне переобладнання можливе лише за умов повноцінного заводського виробництва. Процедура ця дуже затратна, тому виробляти її на базі СТО буде просто нерентабельно.

Легенда №5: японські, а також корейські і навіть китайські автомобілі, починаючи з 2009 року випуску, також відповідають новому стандарту.

Автомобілі, що відповідають нормам Євро — 5, можна визначити за кількома критеріями. Найчастіше — це машини, що випускаються в Європі, починаючи з 2010 року, в США. трохи раніше — з 2009 року. А ось корейські, японські та популярні нині китайські марки почали підтягуватися до стандарту, приблизно з 2013 — 2014 року. Тоді ж виробники з піднебесної зрозуміли, що без виконання європейських вимог доступ на ринок для них просто закритий.

Легенда №6: нинішнє введення стандарту Євро — 5 ніяк не позначиться на самопочутті людини.

Згідно з нововведенням, викид окису вуглецю, оксидів азоту і таких твердих частинок, як сажа і зміг, знижується приблизно на 25%. Кожна з цих складових вкрай негативно позначалася на стані дихальної та зорової системи людини, а також атмосфери загалом. Побачити зміни, звичайно, неможливо, проте людський організм їх у будь-якому випадку оцінить.