Стандарт Євро 5, введений в Україні з 1 січня поточного року, має на увазі сувору заборону на ввезення автомобілів, що не відповідають даному класу екологічності.
Подібна практика може стати причиною відходу з вітчизняного ринку величезної величезної кількості бюджетних авто, виконаних за рамками цієї класифікації та відповідних, хіба що, станд арту
Євро 4. Така політика може спонукати відхід з автомобільного ринку вітчизняних транспортних засобів, а також кілька китайських марок. автомобільного ринку. На зміну звичним і добре відомим всім маркам прийдуть нові європейські моделі, які ще кілька років тому були абсолютно не знайомі вітчизняному автолюбителю.
У зв'язку з нестабільною економічною обстановкою та деяким кризою на автомобільному ринку, її залишило вже понад 10 автомобільних брендів. Замість них вже починають пропонуватися деякі європейські моделі, проте вони поки що не набули повсюдної популярності.
Більшою мірою пояснюється це тим, що стандарт Євро-5 почав діяти в Європі з 2009 року. Автомобілі такого класу коштують на порядок дорожче, що може виявитися непосильними витратами для українських автолюбителів.
Реанімувати попит на транспортні засоби такій політиці навряд чи вдасться. Отже, про позитивну динаміку на автомобільному ринку поки що говорити не доводиться.