Онлайн продажу сьогодні становлять левову частку доходів безлічі компаній, винятком з яких не стали і представники автомобільної індустрії.
Так, відомий німецький виробник BMW ще минулого року запустив свій перший інтернет — магазин, який активно розвивається, і досі. Скептиків, які встигли розкритикувати такий сміливий крок компанії, було чимало, адже автомобіль – mdash; це не предмет побуту і не річ, яку легко можна купити в інтернеті. Прогнозувалося, що купувати дорогий транспортний засіб, не виходячи з дому, не захоче практично ніхто, проте ці побоювання не підтвердилися.
Більш того! Найбільш популярними виявились автомобілі верхнього цінового сегмента.
У процесі вибору потенційним покупцям пропонується відповісти на 5 основних питань щодо їхнього способу життя. Це, на перший погляд, нехитре опитування дозволяє автоматично підібрати найбільш підходящі моделі та одразу ж запропонувати подивитися саме їх.
При цьому існує можливість поспілкуватися з реальним продавцем — консультантом, який з радістю відповість на всі питання, що виникають у будь-який час дня і ночі.
І, як це не парадоксально, продаж авто онлайн поступово починає набирати обертів.
Не залишився осторонь цієї тенденції і російський концерт АвтоВАЗ, який анонсував і відкриття свого інтернет — магазину. Тут конфігурацію майбутнього придбання покупець може вибирати самостійно або, за потреби, також звернутися за допомогою до представника компанії.
І не виключено, що незабаром купівля авто онлайн стане звичною і навіть повсякденною справою для кожного середньостатистичного українця.