Зміни авторинку України у зв'язку з новими заборонами, митами та ЗВТ з Європою

Autopark.ua
2016-02-10 14:40:43
 - Фото 1

Починаючи з 2016 року, постановою Верховної Ради було ухвалено рішення вийти із Зони вільної торгівлі. Подібний законодавчий акт негайно викликав хвилю невдоволення, адже відтепер ціна зросте на низку товарів, у тому числі й авто з країн СНД. Адже авторинок України зараз переживає не найкращі часи.

При цьому, за словами експертів, дешевих автомобілів з Європи, як альтернатива, очікувати не доводиться. Мит на авто іноземного виробництва, як і раніше, зберігається, а тенденція до їх зниження почнеться лише з 2017 року.

Податки знижуватимуться на 1% щороку в тому випадку, якщо квоти на авто зафіксуються на позначці 45000 одиниць. Робиться це для того, щоб підтримати вітчизняного виробника, який під впливом нових обставин впав у стан глибокої кризи. Однак навіть у такому, здавалося б, безпрограшному підході існують свої підводні камені.

ЗТС з Європою передбачає, що українські товари, що експортуються за межі країни, будуть оподатковуватись додатковими митами, які просто зроблять їх не конкурентоспроможними.  Поряд із цим і самі українці зовсім не скоро зможуть відчути зниження вартості на імпортні авто.

Так, за новими нормами стандарту Євро — 5 , який почав діяти в Україні у 2016 році, транспортні засоби, що не відповідають висунутим вимогам, просто не завозитимуться до країни. Відповідність Євро — 5 — це означає в рази більшу ціну.

Таким чином, можна припустити, що з українського ринку піде не тільки російський автопром, а й інші закордонні марки, такі як nbsp; Peugeot, BMW та Renault. Причина цього — все той же стандарт Євро — 5, а також суттєве зменшення попиту.

Але в цій бочці дьогтю на українців чекає і трохи меду: імпортні іномарки стануть на порядок дешевшими за рахунок того, що були скасовані імпортні збори у розмірі 5%. Однак, якщо врахувати, що транспортні засоби відповідні Євро — 5, стоять на порядок дорожче, скасування імпортного податку просто зробить їх трохи доступнішим. Імпорт такого роду вже почався, але середньостатистичний покупець поки не виявляє до нього підвищеного інтересу.

Загалом, як зазначають експерти, ситуація на автомобільному ринку України у 2016 році не надто зміниться. У всякому разі, дешеві авто на ньому точно не з'являться.