Проблема швидкого прогрівання авто в холодну пору року досить актуальна і поширена практично повсюдно.
При цьому варіантів для прискорення цієї процедури є чимало. Автолюбителю достатньо лише вибрати найбільш прийнятний з них.
Автономні системи обігріву
За допомогою такої, порівняно невеликої системи, можна забезпечити не тільки прогрів двигуна, а й салону автомобіля без попереднього запуску ДВЗ.
Сам прогрівач компактно вміщується в підкапотному просторі та працює на пальному з паливного бака. Звичайно, завжди є варіант встановити для системи автономний резервуар палива, проте така процедура виправдана виключно для власників дизельних транспортних засобів.
Принцип роботи автономних систем обігріву досить простий і полягає в циркуляції охолоджуючої рідини за контуром, що захоплює і радіатор опалення салону.
Мабуть, єдиним мінусом такого пристрою є той факт, що в зимовий час року він здатний повністю розрядити акумулятор.
Штатні підігрівачі двигуна
Часто буває, що підігрівачі одразу йдуть у комплекті з автомобілем. Подібні пристрої покликані в найкоротші терміни забезпечити рівномірний прогрів двигуна та зберігати необхідний температурний діапазон протягом усього часу його роботи.
Підвищити температуру повітря в салоні, на жаль, штатний підігрівач не зможе.
Тосольні обігрівачі
В умовах холодної зими штатна пічка не завжди може впоратися з повноцінним обігрівом салону. На допомогу їй можуть прийти так звані догрівачі, що забезпечують постійну циркуляцію рідини по системі. Виробляти такий рух може як рідна автомобільна помпа, так і автономна, встановлена разом із нагрівальною системою.
Опалювачі салону
Ночувати в машині з працюючим двигуном навряд чи зважиться той, хто хоча б трохи розуміється на машинах — ризик отруєння чадним газом дуже великий. Набагато резонніше буде придбати обігрівач салону, що дозволяє підтримувати комфортну температуру як під час руху, так і під час зупинки.
Відрізняються подібні винаходи та високим рівнем економічності, адже за цілу ніч безперервної роботи він «з'їсть» не більше 1 — 2 літрів палива!
Електричні системи опалення
У цю групу обігрівачів входять переважно пристрої, що працюють від електричної мережі 220 вольт. Однак в арсеналі українських автолюбителів зустріти автономний обігрівач, який працює електрикою, практично неможливо. Пояснюється це тим, що розетки на вітчизняних парковках відсутні, а постійно простягати та прибирати провід буде надто трудомістким.
Зовні електричний обігрівач нагадує великий кип'ятильник, вбудований у систему охолодження силового агрегату.
При бажанні електричний обігрівач можна зробити і своїми руками, проте безпосередню установку бажано проводити лише під контролем фахівця!