Нещодавно введений стандарт Євро-5, безумовно, розцінюється керівною верхівкою як крок у світле європейське майбутнє. Проте все не так безхмарно, як видається на перший погляд.
Євростандарти — це додаткове випробування для вітчизняних автомобілістів, що тягне за собою:
1. Збільшення цін на автомобілі та їх сервісне обслуговування. Більш технологічні марки, що заходять на український ринок, мають більшу собівартість і, відповідно, дорожче обійдуться в обслуговуванні.
2. Догляд бюджетних марок. Більшість автомобілів, удосталь присутніх на автомобільному ринку України, не відповідали введеному стандарту Євро-5. Отже, завозити до країни їх більше не будуть.
3. Відмова від дешевих бу авто. Звісно, вторинний ринок повністю не зникне з України, проте справді бюджетних пропозицій, які були на ньому раніше, поменшає. Знову ж таки, через їхню невідповідність Євро — 5.
Зазначається, що проблеми можуть виникнути і в процесі експлуатації автомобілів. Зокрема, йдеться про якість українського палива, яка абсолютно не підходить європейським автомобілям. Бензин в Україні відповідає максимум категорії Євро — 3, однак, хочеться вірити, що і він буде підтягнутий до європейської планки.
Можливо, подібні нововведення в майбутньому зможуть призвести до позитивних змін і вивести, нарешті, український автомобільний ринок із кризи. Однак усе це буде дещо пізніше. На даний момент автомобілістам слід затягнути міцніше пояса і вчитися виживати в нових умовах.