Роль стоянкового гальма або, у простолюді, «ручника», дуже складно недооцінити. Фактично він дублює гідравлічну систему гальмування і, у разі її відмови, дозволяє виконати екстрене гальмування. Однак «ручник», як і будь-який інший механізм, цілком може вийти з ладу. Причому, згідно із законом підлості, це може статися в самий невідповідний момент.
Одна з основних причин неполадки — це проблеми із функціональною оболонкою троса. Особливо якщо автомобіль тривалий час експлуатується без відповідного ТО. Волога, пил та бруд неминуче привозять до утворення корозії і навіть закису троса разом із його оболонкою! Як результат — повна втрата рухливості та неможливість скористатися стоянковою системою. У цьому випадку фахівці рекомендують не заощаджувати, а замінити її на нову повністю. Благо, обійдеться ця процедура відносно недорого, порівняно з покупкою нового авто або лікуванням водія та пасажирів після аварії. Розтягування троса також є поширеною проблемою, що виявляється з часом. Вона вирішується банальною заміною тросів, виконати яку цілком можна в будь-якому автосервісі. Згідно правил, перевірка та обслуговування гальмівної системи, як власне і автомобіля, повинні здійснюватися раз на рік, навіть якщо здається, що жодних проблем під капотом немає і близько. На початковому етапі можна обійтися заміною невеликої деталі, тоді як у запущених випадках гальмівну систему доведеться міняти повністю.
Нехтування цим правилом безпосередньо відбивається на безпеці всіх учасників дорожнього руху.