Суттєва девальвація гривні, що захлеснула Україну в останні кілька років, призвела до збільшення попиту на вживані авто серед тих верств населення, які ще можуть дозволити собі купівлю транспортного засобу. Паралельно в Росії ціни на б/в авто істотно впали. Таким чином, неважко припустити, що постачання із дружньої країни до України збільшилося в кілька разів.
Ще зовсім недавно переважна більшість автомобілів на вторинний ринок завозилася переважно з ЄС, проте, зі зростанням курсу долара, ці пропозиції стали для українців неактуальними. Зовсім інша річ — це доступні і досить якісні автомобілі, які в буквальному розумінні заполонили ринок РФ.
Однак на цьому пристрасті навколо б/в автомобілів не закінчуються. З 1 січня 2016 року в країні діє стандарт Євро — 5, згідно з яким імпорт автомобілів старше 2008 року випуску вже не здійснюється. Але, навіть попри це, з початку року кількість завезених автомобілів лише збільшилася. І, хоч як це дивно, більшою популярністю стали користуватися саме автомобілі преміум сегмента.
Для того, щоб дещо підігріти інтерес до європейських пропозицій Верховною Радою було ухвалено відразу кілька законопроектів, які, по суті, легалізують продаж вторинних автомобілів автосалонами. Чи зміниться найближчим часом ситуація на автомобільному ринку — прогнозувати дуже складно, проте той факт, що вибір українців суттєво розшириться, не варто скидати з рахунків.
Можливо, саме такий підхід зможе й дещо пожвавити купівельну спроможність українців.