Стандарт Євро-5, який почав діяти в Україні зовсім недавно, став своєрідним каменем спотикання, що сплутав плани величезної кількості представників автомобільної індустрії.
Починаючи з першої декади 2016 року, постачати машини для українського споживача зможуть лише компанії, чия продукція повністю відповідає екологічним нормам європейських держав.
Як наслідок, з ринку пішли такі затребувані марки, як BYD, Saipa, FAW та багато інших. Їхня продукція не відповідає виставленим вимогам, а модернізувати виробництво, як, наприклад, зробила компанія Geely, вони виявилися не готовими.
Однак до такого швидкого догляду компанії спонукало ще й істотне зниження попиту. Зокрема, колись успішною маркою BYD, за минулий рік було реалізовано трохи більше 200 автомобілів, тоді як раніше новинки цієї компанії розліталися, немов гарячі пиріжки.