Корпорацією Nissan, поки що з рекламною метою, було створено розумне крісло із застосуванням технологій автопаркування. Воно під'їжджає до столу і самостійно паркується » на місце по бавовні. При цьому на стільці може сидіти і сам працівник.
Розробка, яка навряд чи найближчим часом набуде поширення, вмить облетіла простори мережі Інтернет та зацікавила величезну кількість офісних клерків.
Що може бути краще, ніж по бавовні в долоні швидко переміститися в інший кінець кімнати, не встаючи зі стільця? Або уявити, що всі стільці вмить повернуться на місце після багатогодинної наради? Однак такі винаходи поки що залишаються лише не більше, ніж рекламним ходом, впроваджувати який у життя розробники не особливо прагнуть. Та й навіщо це компанії Nissan? Її мета — це демонстрація можливостей автомобілів, що розробляються, які можуть припаркуватися так само.