Відразу дві компанії: Lamborghini та Bentley пропустять автосалон у Парижі, що стартує наступного тижня. Основна причина цього — “дизельний скандал”, що спричинив значні фінансові витрати виробників. Адже після того, як стало відомо про махінації з результатами тестів на екологічність, виробникам довелося розщедритися на залагодження конфлікту та виправлення ситуації, що склалася. Тепер же, щоб залатати діри, що утворилися в бюджеті, Lamborghini і Bentley змушені були поміняти внутрішню політику. Щоб виправити ситуацію, виробники повністю переорієнтувалися виключно на своїх покупців. Дрібні презентації, реклама і, звичайно ж, незмінна якість будуть у суворому пріоритеті. Під жорстким контролем також буде й горезвісне питання екологічності. І, можливо, саме такий підхід дозволить автомобільним гігантам пережити свою тимчасову кризу.