З автомобілями Nissan український автоаматор уже давно і добре знайомий, проте, з приходом кризи, попит на ці транспортні засоби дещо впав.
Незважаючи на подібну тенденцію, у листопаді 2015 року компанією було презентовано новинку — Nissan Sentra, яка, за підсумками початку 2016 року, встигла увійти до ТОП-3 моделей С-сегменту.
Такий успіх припав компанії дуже доречним і дозволив їй суттєво зміцнити свої позиції на українському авторинку. Ринкова частка автомобілів Nissan була збільшена до 5%, що є серйозною перевагою серед конкурентів.
Слід зазначити, що з приходом нового року український ринок поповнився рядом інших, не відомих раніше марок, проте вибити пальму першості у тих, хто завойовував авторитет роками, їм поки що не вдалося.
Подібний успіх цілком закономірний новинки, адже продаж NissanSentra вже успішно здійснюється на ринках Росії, Америки, Китаю, Азії та Австралії. Ергономічний дизайн, комфортабельний салон і значне технічне начиння не можуть залишити байдужим жодного автолюбителя. Саме тому Nissan Sentra став справжнісіньким лідером продажів у своєму класі по всьому світу.
Що примітно, в облік бралися не лише експертні оцінки, а й думки простих власників Nissan Sentra, які побажали взяти участь в опитуванні.