На сьогоднішній день Україну можна сміливо називати другим Китаєм, який приваблює великих автомобільних виробників з усього світу. Мінімальний рівень заробітної плати та безпосередня близькість до Європи — ось ті основні чинники, які відіграють на користь розміщення виробничих площ саме в Україні.
Однак наразі українцям довіряють лише виготовлення найпростіших комплектуючих: автомобільних чохлів, проводки тощо. Не виключено, що незабаром тут здійснюватиметься і складніше складання, у тому числі й транспортних засобів. Левова частка підприємств, на яких працюють українці, належать японцям та німцям, які стали першопрохідниками у розміщенні потужностей на українській стороні. При цьому знаходяться заводи переважно у Львівській, Закарпатській та Івано-Франківській областях, що практично межують з Європою. Така географія виробництва пояснюється бажанням виробників бути ближче до основних потужностей, а також витрачати менше коштів на транспортування вироблених комплектуючих. Переважно всі заводи були започатковані у 2000 роках, коли в Україні діяли так звані вільні економічні зони. Сьогодні виробники не надто охоче підкорюють Україну, задовольняючись лише тим, що є. А це пояснюється переважно нестабільною економічною обстановкою, яка може змінитися будь-якої миті. Якщо ситуація стабілізується, то й вигідних пропозицій від відомих компаній напевно стане більше. Серед заводів, що вийшли на міжнародний ринок, нехай навіть під керівництвом іноземців, лідирують «Точприлад», «Іста» та «Мотордеталь-Конотоп», що виробляють деталі для таких концернів, як Renault-Nissan, Rolls-Royce Power Systems, а також Iveco, Mercedes-Benz, Man, Volvo.
При цьому не виключено і збільшення кількості підприємств у найближчі кілька років. Чи це буде насправді — покаже час.