Україна — далеко не найпередовіша, у плані автомобільних розробок країна, проте деяким навичкам вітчизняних фахівців можна навчитися і закордонним знавцям.
Електротранспорт, який вироблявся ще з 50-х років минулого століття, не користувався повсюдною популярністю. Однак у державних потребах такі транспортні засоби використовувалися повною мірою.
Першопрохідник у цьому питанні — це Львівський автобусний завод, який одержав рознарядку на виробництво 26 квітня 1049 року. Тоді ж невелике автоскладальне підприємство придбало звання промислового комбінату.
Перший план — це виробництво автокранів (3000 шт.), електромобілів (1000 шт.) та автобусів (2000 шт.). Впоратися з таким завданням було складно навіть підприємству з досвідом, проте завод вистояв і переміг. Першим продуктом, що вийшов з конвеєра, стала електрична вантажівка, що має відразу дві модифікації. ЛАЗ — 750 з вантажопідйомністю в 0,5 тонни та ЛАЗ — 751 вантажопідйомністю 1,5 тонни були орієнтовані на доставку пошти. І зі своїм завданням вони довгий час справлялися на ура.
Наступним на виробництві став вітчизняний автобус ЛАЗ — 360ЕМ. Його «родзинкою» стала електронна система харчування, яка раніше не використовувала для громадського транспорту. Високі характеристики експлуатації, футуристичний дизайн… Автобус мав усі шанси стати найпопулярнішим видом транспорту. Але, з незрозумілих причин у серію він не пішов.
Сьогодні аналогічна модель знову проходить випробування на Львівському заводі, проте тепер вона іменується вже "Електрон". як і раніше, залишається на плаву. Звичайно, в країні є й інші, не менш гідні автомобільні виробництва, проте саме це вважається одним із найбільш самовідданих та перспективних. А такій завзятості може позаздрити будь-який закордонний проект.