Усього кілька років тому продажі страховок били всі рекорди: кількість реалізованих пропозицій перевалювала за позначку 540 тисяч одиниць. Проте з часом ситуація почала стрімко змінюватись і, як передає інформаційне агентство «Автоблог», за минулий рік їх кількість скоротилося до 254 тисяч.
Причина такого явища, на думку експертів, досить прозаїчна: страховка авто суттєво подорожчала через збільшення вартості автомобілів та девальвацію гривні. Крім того, багатьма банками було згорнуто програми авто в кредит, що лише наблизило кількість проданих машин до свого історичного мінімуму.
Зниження автопродажів ознаменувало і зміну переваг українців: тепер вони, насамперед, звертають увагу на бюджетні транспортні засоби, страхування яких буде дешевшим у кілька разів. А, в деяких випадках, особливо сміливі покупці вирішують взагалі обійтися без допомоги страхових компаній.
Слід зазначити, що для багатьох страховиків саме КАСКО був ключовим напрямком діяльності, який вони, будь-що-будь, прагнутимуть реанімувати. Передбачається, що страховка авто дещо впаде в ціні, що, напевно, спровокує збільшення інтересу з боку власників транспортних засобів.
Тим часом, незважаючи на затяжну економічну кризу, ситуація на автомобільному ринку повільно, але вірно покращується. Зокрема, за кілька місяців кількість проданих автомобілів почала поступово збільшуватися.
Цілком ймовірно, що таке явище породить і більший попит на страховки, без яких в умовах наших доріг буде не обійтися.