Серійний Audi e-tron першим у світі отримав віртуальні дзеркала
07 Черв
20:14 07 Черв 20:14
20:14 07 Черв 20:14
Німецька компанія Audi показала зображення свого першого електричного кросовера e-tron, а також розповіла деякі подробиці. Найголовнішою новиною стала поява камер замість бічних дзеркал.
Audi e-tron увійде в історію як перший серійний автомобіль, у якого замість бічних дзеркал, встановлений камери. У компанії відзначають, що завдяки своїм маленьким розмірам камери допоможуть знизити лобовий опір і зменшити шум при русі. Зображення транслюватиметься на спеціальні екрани в салоні автомобіля, розташовані між дверима та передньою панеллю. Така система буде доступна як опція, на ринках де це дозволено законодавством. Усього буде доступно три режими відображення: шасі, поворот та паркування. Ними можна керувати за допомогою інтерфейсу MMI. Ще однією особливістю кросовера Audi e-tron стала адаптивна підвіска. При швидкості 120 км/год вона опускатиме кузов на 26 мм. Також автомобіль отримав активний повітрозабірник, який має дві незалежні один від одного заслінки. Вони можуть відкриватися та закриватися оптимізуючи попадання повітря всередину залежно від потреб силової електроніки та електромоторів у охолодженні.
Відомо, що запас ходу у електричного кросовера становитиме понад 400 км. Двигун живитиметься блоком літій-іонних акумуляторів ємністю 95 кіловат-годин, а заряджатися можна на 150-кіловатних зарядних станціях.
Audi e-tron увійде в історію як перший серійний автомобіль, у якого замість бічних дзеркал, встановлений камери. У компанії відзначають, що завдяки своїм маленьким розмірам камери допоможуть знизити лобовий опір і зменшити шум при русі. Зображення транслюватиметься на спеціальні екрани в салоні автомобіля, розташовані між дверима та передньою панеллю. Така система буде доступна як опція, на ринках де це дозволено законодавством. Усього буде доступно три режими відображення: шасі, поворот та паркування. Ними можна керувати за допомогою інтерфейсу MMI. Ще однією особливістю кросовера Audi e-tron стала адаптивна підвіска. При швидкості 120 км/год вона опускатиме кузов на 26 мм. Також автомобіль отримав активний повітрозабірник, який має дві незалежні один від одного заслінки. Вони можуть відкриватися та закриватися оптимізуючи попадання повітря всередину залежно від потреб силової електроніки та електромоторів у охолодженні.
Відомо, що запас ходу у електричного кросовера становитиме понад 400 км. Двигун живитиметься блоком літій-іонних акумуляторів ємністю 95 кіловат-годин, а заряджатися можна на 150-кіловатних зарядних станціях.