Cord L-29. Передньопривідний стиляга
17 Трав
07:32 17 Трав 07:32
07:32 17 Трав 07:32
Сьогодні передньопривідною трансмісією нікого не здивувати, але в 1929 поява в США автомобіля Cord L-29 з приводом на передні колеса стала сенсацією.
Засновник корпорації Cord Ерретт Лобан Корд був людиною непересічною. Здобувши хорошу освіту, син шотландського емігранта вже в 19 років вирішив зайнятися автомобільним бізнесом. Першим його проектом став спідстер, створений з уживаного Ford T. У вмілих руках Корда він перетворився з «бляшанки Ліззі» на стрімкий спортивний автомобіль, що викликав заздрісні погляди оточуючих.
Наступним завданням, яке поставив перед собою Корд, було створення нового авто, що поєднує передові технології і яскраву зовнішність. І Корд вирішив піти ва-банк, обравши для свого дітища передній привід. Ідея виникла у Корда не так на порожньому місці. Будучи великим шанувальником автоспорту, він з цікавістю спостерігав за успіхами гоночних автомобілів Гаррі Міллера, які оснащувалися переднім приводом.
У серпні 1929 року з воріт заводу Auburn виїхав перший серійний зразок, який отримав ім'я Cord L-29. Індекс позначав рік дебюту, а буква L свідчила, що під довгим капотом ховається рядна вісімка Lycoming.
Презентація Cord L-29 відбулася в серпні 1929 року. За перші три дні до салонів Auburn подивитися на це диво прийшло понад 1,5 млн. чоловік! Для моделі пропонувалося чотири типи заводських кузовів: седан, броем, кабріолет та фаетон. Вартість закритих машин була від $3095, а відкриті були мінімум на $200 дорожчими. Не дивно, що багато заможних клієнтів не змогли відмовити собі в задоволенні придбати стильну новинку. Восени 1929 р. Cord L-29 був представлений на автошоу в Парижі та Лондоні, спричинивши справжній фурор. За 6 місяців 1930 року Cord L-29 завоював 39 найвищих нагород на 23 конкурсах краси у різних країнах. Усього за 2,5 року було виготовлено 5010 екземплярів Cord L-29, багато з яких є справжніми шедеврами дизайнерської та конструкторської думки.
Засновник корпорації Cord Ерретт Лобан Корд був людиною непересічною. Здобувши хорошу освіту, син шотландського емігранта вже в 19 років вирішив зайнятися автомобільним бізнесом. Першим його проектом став спідстер, створений з уживаного Ford T. У вмілих руках Корда він перетворився з «бляшанки Ліззі» на стрімкий спортивний автомобіль, що викликав заздрісні погляди оточуючих.
Наступним завданням, яке поставив перед собою Корд, було створення нового авто, що поєднує передові технології і яскраву зовнішність. І Корд вирішив піти ва-банк, обравши для свого дітища передній привід. Ідея виникла у Корда не так на порожньому місці. Будучи великим шанувальником автоспорту, він з цікавістю спостерігав за успіхами гоночних автомобілів Гаррі Міллера, які оснащувалися переднім приводом.
У серпні 1929 року з воріт заводу Auburn виїхав перший серійний зразок, який отримав ім'я Cord L-29. Індекс позначав рік дебюту, а буква L свідчила, що під довгим капотом ховається рядна вісімка Lycoming.
Презентація Cord L-29 відбулася в серпні 1929 року. За перші три дні до салонів Auburn подивитися на це диво прийшло понад 1,5 млн. чоловік! Для моделі пропонувалося чотири типи заводських кузовів: седан, броем, кабріолет та фаетон. Вартість закритих машин була від $3095, а відкриті були мінімум на $200 дорожчими. Не дивно, що багато заможних клієнтів не змогли відмовити собі в задоволенні придбати стильну новинку. Восени 1929 р. Cord L-29 був представлений на автошоу в Парижі та Лондоні, спричинивши справжній фурор. За 6 місяців 1930 року Cord L-29 завоював 39 найвищих нагород на 23 конкурсах краси у різних країнах. Усього за 2,5 року було виготовлено 5010 екземплярів Cord L-29, багато з яких є справжніми шедеврами дизайнерської та конструкторської думки.