Почалося виробництво BMW X7
04 Січ
07:48 04 Січ 07:48
07:48 04 Січ 07:48
Складальне підприємство в Спартанбурзі (штат Південна Кароліна) - найбільший завод компанії BMW у світі. З 1994 року німці інвестували у нього вісім мільярдів доларів. З конвеєра сходять винятково кросовери X3, X4, X5 і X6, які зі Спартанбургу розходяться не лише по Штатах, а й у всьому світі. А тепер розпочався випуск ще й моделі BMW X7. Поки що лише у передсерійному вигляді.
Основним ринком для BMW X7 буде північноамериканський. У списку головних конкурентів моделі – Lincoln Navigator (від $72 055), Mercedes GLS (від $69 550) та Range Rover (від $87 350)
Закамуфльовані прототипи вирушать намотувати тестові кілометри, в тому числі в умовах спеки Долини Смерті, що виснажує, і лютих морозів Скандинавії. Судячи з офіційних фотографій, зроблених на заводі, BMW X7 дуже схожий на однойменний концепт звуженими фарами і радіаторами. Відзначимо і великі задні двері, що натякають на зручну посадку.
Прототипи сходять з конвеєра в різних виконаннях, у тому числі й дорогих, із двосекційним панорамним дахом, окремим люком для пасажирів третього ряду та обробкою стелі штучною замшею. Важіль коробки передач оригінальний
За чутками, версія iPerfomance матиме силову установку, що складається з 258-сильної дволітрової «турбочетвірки» і 113-сильного електромотора. Сумарна віддача - 326 к.с.
Семимісний кросовер базується на модульній платформі CLAR з двочажкою спереду та багатоважелем ззаду, електроннокерованими амортизаторами та, швидше за все, повноцінною пневмопідвіскою, як у седана сьомої серії. Очікується, що автомобілю відрядять рядні трилітрові бензинові та дизельні "шістки" (на BMW X5 вони видають 258-381 к.с.), грозу вторинного ринку мотор V8 4.4 (450 к.с.) і гібридну установку, як у BMW 740e . Восьмиступінчастий "автомат" і повнопривідна трансмісія, ймовірно, увійдуть до списку стандартного обладнання.
Основним ринком для BMW X7 буде північноамериканський. У списку головних конкурентів моделі – Lincoln Navigator (від $72 055), Mercedes GLS (від $69 550) та Range Rover (від $87 350)
Закамуфльовані прототипи вирушать намотувати тестові кілометри, в тому числі в умовах спеки Долини Смерті, що виснажує, і лютих морозів Скандинавії. Судячи з офіційних фотографій, зроблених на заводі, BMW X7 дуже схожий на однойменний концепт звуженими фарами і радіаторами. Відзначимо і великі задні двері, що натякають на зручну посадку.
Прототипи сходять з конвеєра в різних виконаннях, у тому числі й дорогих, із двосекційним панорамним дахом, окремим люком для пасажирів третього ряду та обробкою стелі штучною замшею. Важіль коробки передач оригінальний
За чутками, версія iPerfomance матиме силову установку, що складається з 258-сильної дволітрової «турбочетвірки» і 113-сильного електромотора. Сумарна віддача - 326 к.с.
Семимісний кросовер базується на модульній платформі CLAR з двочажкою спереду та багатоважелем ззаду, електроннокерованими амортизаторами та, швидше за все, повноцінною пневмопідвіскою, як у седана сьомої серії. Очікується, що автомобілю відрядять рядні трилітрові бензинові та дизельні "шістки" (на BMW X5 вони видають 258-381 к.с.), грозу вторинного ринку мотор V8 4.4 (450 к.с.) і гібридну установку, як у BMW 740e . Восьмиступінчастий "автомат" і повнопривідна трансмісія, ймовірно, увійдуть до списку стандартного обладнання.