Втілення комфорту та динаміки – новий BMW М3 2022 - Фото 1

Втілення комфорту та динаміки – новий BMW М3 2022

10 Груд 12:31

Втілення комфорту та динаміки – новий BMW М3 2022

Привіт, це Автопарк!

Спеціально для вас ми підготували докладний розбір BMW M3 - седана «преміум» сегмента, 2021/2022 модельного ряду.

Втілення комфорту та динаміки, в одному флаконі. Автомобіль цілеспрямованих та успішних людей, яким потрібен «щоденний драйв»!

Авто дебютувало ще 23 вересня, 2020 року, в ході віртуальної презентації, у Німеччині, але до масового виробництва дійшла тільки зараз – ndash; через карантин баварські інженери витратили більше часу на доопрацювання.

Завдання цього авто – приковувати погляди, навіть стоячи у пробці. Це по-справжньому «драйверський» автомобіль, придатний при цьому для щоденної експлуатації, у великому місті.

Зовні, М3 може похвалитися, величезними, оновленими &nquo;ноздрями» радіаторні грати, що без секунди зволікання, дає вгадати в ній спорт-кар. Традиційні атрибути М-класу на місці: агресивні риси, динаміка їзди та ідеальна керованість, яка дає відчути всю потужність авто.

До них на додачу йде потужне обважування з великими повітрозабірниками, розширені арки коліс, розвинений задній дифузор з двома великокаліберними «двостволками» вихлопу, особливі корпуси дзеркал і спойлер на кришці багажника.

Габарити авто великі – у довжину цей «спортсмен» досягає 4784 мм, завширшки – 1903 мм, заввишки – 1433 мм. Кліренс – 120 мм, а міжосьова відстань – 2857 мм.

Оновлена М3 «схудла». Тепер залежно від комплектації її весь становить від 1705 кг до 1730.

Під капотом оновленої M3 ховається бензиновий агрегат TwinPower Turbo робочим об'ємом 3.0 літра з двома турбокомпресорами, безпосереднім упорскуванням палива, фазообертачами на впуску та випуску та 24-клапанним ГРМ!

Разом - 480 кінських сил при 6250 об/хв і 550 Нм крутного моменту при 2650-6130 об/хв.

За умовчанням, на подібних моделях стоїть 6-швидкісна механіка, але дана збірка оснащена 8-діапазонним «автоматом» M Steptronic та заднім приводом.

З місця до 100 км/год «заряджена» M3 «рве» через 3.9-4.2 секунди, а її максималка обмежена електронікою на позначці 250 км/год. А стримує це все спеціалізовані карбон-керамічні гальма.

У комбінованому режимі їзди машина в середньому витрачає від 10.2 до 10.8 літрів бензину на кожну "сотню". Але… хто вважає бензин на подібних колесах, правда?

В основі M3 нового покоління лежить модульний «візок» CLAR із поздовжнім розташуванням двигуна. У складання використовуються високоміцні види сталі та алюмінію.

Всередині… без зайвих слів – розкіш. Тут буквально все кричить про «породист» походження автомобіля. Спортивне кермо з клавішами вибору режимів їзди, також натякає, що перед нами не просто дорога тачка, а «спортсмен».

Також тут є кнопка запуску двигуна червоного кольору та ковшеподібні крісла з яскраво вираженим бічним профілем. Разом із продуманою ергономікою та висококласними матеріалами обробки M3 забезпечить комфортну поїздку всім 5-ти пасажирам.

Крім того, проблем із практичністю у М3 немає – у звичайному вигляді його багажник здатний вмістити до 480 літрів багажу.

Висновок напрошується сам собою - BMW M3, це однозначно преміум «іграшка», яка припаде до смаку статусним людям, які хочуть бачити не тільки динаміку, а й стиль. M3 вже чекає на свого нового власника в салонах Автопарку. Можливо, це ви?