Втілення комфорту та динаміки – новий BMW М3 2022
12:31 10 Груд 12:31
Втілення комфорту та динаміки – новий BMW М3 2022
Привіт, це Автопарк!
Спеціально для вас ми підготували докладний розбір BMW M3 - седана «преміум» сегмента, 2021/2022 модельного ряду.
Втілення комфорту та динаміки, в одному флаконі. Автомобіль цілеспрямованих та успішних людей, яким потрібен «щоденний драйв»!
Авто дебютувало ще 23 вересня, 2020 року, в ході віртуальної презентації, у Німеччині, але до масового виробництва дійшла тільки зараз – ndash; через карантин баварські інженери витратили більше часу на доопрацювання.
Завдання цього авто – приковувати погляди, навіть стоячи у пробці. Це по-справжньому «драйверський» автомобіль, придатний при цьому для щоденної експлуатації, у великому місті.
Зовні, М3 може похвалитися, величезними, оновленими &nquo;ноздрями» радіаторні грати, що без секунди зволікання, дає вгадати в ній спорт-кар. Традиційні атрибути М-класу на місці: агресивні риси, динаміка їзди та ідеальна керованість, яка дає відчути всю потужність авто.
До них на додачу йде потужне обважування з великими повітрозабірниками, розширені арки коліс, розвинений задній дифузор з двома великокаліберними «двостволками» вихлопу, особливі корпуси дзеркал і спойлер на кришці багажника.
Габарити авто великі – у довжину цей «спортсмен» досягає 4784 мм, завширшки – 1903 мм, заввишки – 1433 мм. Кліренс – 120 мм, а міжосьова відстань – 2857 мм.
Оновлена М3 «схудла». Тепер залежно від комплектації її весь становить від 1705 кг до 1730.
Під капотом оновленої M3 ховається бензиновий агрегат TwinPower Turbo робочим об'ємом 3.0 літра з двома турбокомпресорами, безпосереднім упорскуванням палива, фазообертачами на впуску та випуску та 24-клапанним ГРМ!
Разом - 480 кінських сил при 6250 об/хв і 550 Нм крутного моменту при 2650-6130 об/хв.
За умовчанням, на подібних моделях стоїть 6-швидкісна механіка, але дана збірка оснащена 8-діапазонним «автоматом» M Steptronic та заднім приводом.
З місця до 100 км/год «заряджена» M3 «рве» через 3.9-4.2 секунди, а її максималка обмежена електронікою на позначці 250 км/год. А стримує це все спеціалізовані карбон-керамічні гальма.
У комбінованому режимі їзди машина в середньому витрачає від 10.2 до 10.8 літрів бензину на кожну "сотню". Але… хто вважає бензин на подібних колесах, правда?
В основі M3 нового покоління лежить модульний «візок» CLAR із поздовжнім розташуванням двигуна. У складання використовуються високоміцні види сталі та алюмінію.
Всередині… без зайвих слів – розкіш. Тут буквально все кричить про «породист» походження автомобіля. Спортивне кермо з клавішами вибору режимів їзди, також натякає, що перед нами не просто дорога тачка, а «спортсмен».
Також тут є кнопка запуску двигуна червоного кольору та ковшеподібні крісла з яскраво вираженим бічним профілем. Разом із продуманою ергономікою та висококласними матеріалами обробки M3 забезпечить комфортну поїздку всім 5-ти пасажирам.
Крім того, проблем із практичністю у М3 немає – у звичайному вигляді його багажник здатний вмістити до 480 літрів багажу.
Висновок напрошується сам собою - BMW M3, це однозначно преміум «іграшка», яка припаде до смаку статусним людям, які хочуть бачити не тільки динаміку, а й стиль. M3 вже чекає на свого нового власника в салонах Автопарку. Можливо, це ви?