2-ге покоління кросовера Infiniti QX50 представлене
11 Груд
13:28 11 Груд 13:28
13:28 11 Груд 13:28
Прем'єра нового кросовера відбулася на автосалоні в Лос-Анджелесі — і це справді важлива віха в історії марки Infiniti. Адже зі зміною поколінь концепцію моделі Infiniti QX50 переглянуто практично повністю.
На зміну задньопривідній платформі з поздовжнім розташуванням двигуна прийшов новий візок. Силовий агрегат тепер розташований поперечно, основні провідні колеса - передні, трансмісія з багатодисковою муфтою підключення задньої осі - за доплату, а замість передньої підважки двоважеля - стійки McPherson.
Сидіння заднього ряду можуть рухатися на санках, варіюючи обсяг багажника з 895 до 1048 літрів (за американським стандартом SAE при вимірі до даху). Зі складеним заднім рядом утворюється відсік об'ємом 1699 літрів. З оснащення - двозонний клімат-контроль, камери кругового огляду, скляний дах, вентиляція передніх сидінь, підігрів керма, аудіосистема Bose із системою активного шумоподавлення, сервопривід п'ятих дверей з функцією відкриття помахом ноги.
Але набагато важливіше, що Infiniti QX50 стане першим у світі серійним автомобілем, двигун якого має змінну ступінь стиснення! Новий турбомотор 2.0 VC-T при крайньому верхньому положенні траверси здатний досягати дуже високого ступеня стиснення 14,0:1.
Новий двигун аж ніяк не чемпіон з віддачі та видає 272 к.с. і 380 Нм, причому пік моменту, що крутить, досягається пізно, при 4400 об/хв. Але розробники обіцяють значне скорочення витрати палива: новий Infiniti QX50 повинен стати на 30—35% економічнішим за колишню модель з атмосферною «шісткою» Nissan 3.5 серії VQ.
Ще одна особливість паркетника — кермовий механізм Direct Adaptive Steering, у якого команди від бублика до керованих колес передаються по дротах. Втім, таке кермо пропонується за доплату, а «в базі» — звичайна рейка з електропідсилювачем.
Продаж нового QX50 на американському ринку має розпочатися навесні 2018 року. Ціни поки не опубліковані навіть у США, але навряд чи нова модель стане дешевшою від нинішнього кросовера, який за океаном коштує від 34650 доларів.
На зміну задньопривідній платформі з поздовжнім розташуванням двигуна прийшов новий візок. Силовий агрегат тепер розташований поперечно, основні провідні колеса - передні, трансмісія з багатодисковою муфтою підключення задньої осі - за доплату, а замість передньої підважки двоважеля - стійки McPherson.
Сидіння заднього ряду можуть рухатися на санках, варіюючи обсяг багажника з 895 до 1048 літрів (за американським стандартом SAE при вимірі до даху). Зі складеним заднім рядом утворюється відсік об'ємом 1699 літрів. З оснащення - двозонний клімат-контроль, камери кругового огляду, скляний дах, вентиляція передніх сидінь, підігрів керма, аудіосистема Bose із системою активного шумоподавлення, сервопривід п'ятих дверей з функцією відкриття помахом ноги.
Але набагато важливіше, що Infiniti QX50 стане першим у світі серійним автомобілем, двигун якого має змінну ступінь стиснення! Новий турбомотор 2.0 VC-T при крайньому верхньому положенні траверси здатний досягати дуже високого ступеня стиснення 14,0:1.
Новий двигун аж ніяк не чемпіон з віддачі та видає 272 к.с. і 380 Нм, причому пік моменту, що крутить, досягається пізно, при 4400 об/хв. Але розробники обіцяють значне скорочення витрати палива: новий Infiniti QX50 повинен стати на 30—35% економічнішим за колишню модель з атмосферною «шісткою» Nissan 3.5 серії VQ.
Ще одна особливість паркетника — кермовий механізм Direct Adaptive Steering, у якого команди від бублика до керованих колес передаються по дротах. Втім, таке кермо пропонується за доплату, а «в базі» — звичайна рейка з електропідсилювачем.
Продаж нового QX50 на американському ринку має розпочатися навесні 2018 року. Ціни поки не опубліковані навіть у США, але навряд чи нова модель стане дешевшою від нинішнього кросовера, який за океаном коштує від 34650 доларів.