Bentley підготувала для «Гонки до хмар» позашляховик Bentayga
10 Квіт
08:16 10 Квіт 08:16
08:16 10 Квіт 08:16
Компанія Bentley показала доопрацьований позашляховик Bentayga, який візьме участь у гонці «Пайкс Пік», що носить неофіційну назву «Гонка до хмар». За кермо автомобіля сяде Рис Міллен – він двічі перемагав у загальному заліку змагання та 14 разів у класі. Перегони пройдуть 24 червня поточного року.
Підготовкою Bentayga до найскладнішої траси, що складається з 156 поворотів, займався підрозділ Bentley Motorsport.
Відповідно до регламенту гонки, щоб залишитися у «серійному» класі, позашляховик отримає мінімум доопрацювань. Серед них: каркас безпеки, вбудована система пожежогасіння, гоночні сидіння та ремені безпеки, а також вихлопна система Akrapovic.
Двигун – шестилітровий твін-турбо мотор W12 – залишиться без змін. Віддача агрегату складає 608 кінських сил і 900 Нм моменту, що крутить. Він працює в парі з восьмидіапазонним «автоматом». З нуля до 100 кілометрів за годину серійний позашляховик розганяється за 4,1 секунди. Максимальна швидкість - 301 кілометр на годину. Крім двигуна, штатною залишиться пневмопідвіска та активні електромеханічні стабілізатори поперечної стійкості з живленням від 48-вольтової мережі. Поточний рекорд траси серед позашляховиків належить Range Rover Sport. У 2014 році Пол Далленбах за кермом машини з п'ятилітровою компресорною «вісімкою» піднявся на гору за 12 хвилин 35,61 секунди. гонщика. Ним стане переможець «24 години Ле-Мана» та «Пайкс-Піка» Роман Дюма.
Підготовкою Bentayga до найскладнішої траси, що складається з 156 поворотів, займався підрозділ Bentley Motorsport.
Відповідно до регламенту гонки, щоб залишитися у «серійному» класі, позашляховик отримає мінімум доопрацювань. Серед них: каркас безпеки, вбудована система пожежогасіння, гоночні сидіння та ремені безпеки, а також вихлопна система Akrapovic.
Двигун – шестилітровий твін-турбо мотор W12 – залишиться без змін. Віддача агрегату складає 608 кінських сил і 900 Нм моменту, що крутить. Він працює в парі з восьмидіапазонним «автоматом». З нуля до 100 кілометрів за годину серійний позашляховик розганяється за 4,1 секунди. Максимальна швидкість - 301 кілометр на годину. Крім двигуна, штатною залишиться пневмопідвіска та активні електромеханічні стабілізатори поперечної стійкості з живленням від 48-вольтової мережі. Поточний рекорд траси серед позашляховиків належить Range Rover Sport. У 2014 році Пол Далленбах за кермом машини з п'ятилітровою компресорною «вісімкою» піднявся на гору за 12 хвилин 35,61 секунди. гонщика. Ним стане переможець «24 години Ле-Мана» та «Пайкс-Піка» Роман Дюма.