Хетчбек Toyota Corolla відзначився від Ауріс силовою установкою
09 Квіт
06:44 09 Квіт 06:44
06:44 09 Квіт 06:44
П'ятидверка Toyota Auris завжди була тісно пов'язана із Короллою (седаном). Машина минулого покоління в США продавалася саме під другим ім'ям (точніше, як Toyota Corolla iM, а перед тим як Scion iM). Тому не стала сюрпризом поява моделі Toyota Corolla Hatchback нового покоління невдовзі після європейського Ауріс. Але автомобіль, чий дебют на публіці відбувся у Нью-Йорку, не повторює Auris повністю. У американської сестри виявилася інша гама двигунів.
У Європі Ауріс подарували один бензиновий наддувний агрегат 1.2, а ще дві гібридні установки на базі бензинових «атмосферників» 1.8 і 2.0 (з дизелями машина розпрощалася). На ринку Північної Америки де-факто та ж п'ятидверка з'явилася з бензиновою дволітровою «четвіркою» без гібридної добавки. Принаймні поки що заявлено лише один такий агрегат. Це двигун M20A-FKS з порівняно нової серії двигунів Dynamic Force Engine.
Покупцям американської Королли надано вибір коробок: варіатор Dynamic-Shift CVT або шестиступінчаста «механіка» iMT з автоматичним узгодженням оборотів двигуна при перемиканні вниз. Варіатор особливо цікавий. Розгін тут починається на парі шестерень launch gear, ідентичною за конструкцією першої передачі в класичній "механіці" або простому "роботі". Потім автоматика перемикається на варіаторний блок. Така комбінація дозволила збільшити діапазон передавальних чисел до 7,5 та забезпечити лінійний відгук на натискання газу при інтенсивному прискоренні з місця. А ще коробка Dynamic-Shift CVT вміє симулювати десять фіксованих щаблів. У неї є спортивний режим та підрульові пелюстки.
На Короллі-хетчбеку відбувся дебют нового комплексу безпеки Toyota Safety Sense 2.0 у США. Він включає автоматичне гальмування з детекцією пішоходів і велосипедистів, стеження за розміткою і помічник руху в смузі, динамічний радарний круїз-контроль і автоматичне перемикання далекого світла. У продаж Toyota Corolla Hatchback надійде влітку.
У Європі Ауріс подарували один бензиновий наддувний агрегат 1.2, а ще дві гібридні установки на базі бензинових «атмосферників» 1.8 і 2.0 (з дизелями машина розпрощалася). На ринку Північної Америки де-факто та ж п'ятидверка з'явилася з бензиновою дволітровою «четвіркою» без гібридної добавки. Принаймні поки що заявлено лише один такий агрегат. Це двигун M20A-FKS з порівняно нової серії двигунів Dynamic Force Engine.
Покупцям американської Королли надано вибір коробок: варіатор Dynamic-Shift CVT або шестиступінчаста «механіка» iMT з автоматичним узгодженням оборотів двигуна при перемиканні вниз. Варіатор особливо цікавий. Розгін тут починається на парі шестерень launch gear, ідентичною за конструкцією першої передачі в класичній "механіці" або простому "роботі". Потім автоматика перемикається на варіаторний блок. Така комбінація дозволила збільшити діапазон передавальних чисел до 7,5 та забезпечити лінійний відгук на натискання газу при інтенсивному прискоренні з місця. А ще коробка Dynamic-Shift CVT вміє симулювати десять фіксованих щаблів. У неї є спортивний режим та підрульові пелюстки.
На Короллі-хетчбеку відбувся дебют нового комплексу безпеки Toyota Safety Sense 2.0 у США. Він включає автоматичне гальмування з детекцією пішоходів і велосипедистів, стеження за розміткою і помічник руху в смузі, динамічний радарний круїз-контроль і автоматичне перемикання далекого світла. У продаж Toyota Corolla Hatchback надійде влітку.