Гібридні купе та родстер BMW i8 оновилися
19 Груд
13:24 19 Груд 13:24
13:24 19 Груд 13:24
Перша хвиля інтересу до гібридного суперкара BMW i8 швидко почала згасати. Якщо у 2015 році на ринках Європи та США було продано 4321 автомобіль, то результат 2016 року – вже 3111 машин, а за перші дев'ять місяців цього року на цих двох головних ринках реалізовано лише 1077 екземплярів. Щоб підбадьорити попит, на автосалоні в Лос-Анджелесі компанія представила модернізоване купе, компанію якому нарешті склав родстер, хоча прототип відкритої вісімки демонстрували ще в 2012 році, задовго до початку виробництва базової моделі.
Головна обновка - тягова батарея збільшеної ємності: 11,6 кВт∙год замість 7,1 у дореформеної машини, хоча номінально використовуються лише 9,4 кВт∙год (передусім 5,2). Це не тільки дозволило збільшити запас ходу на чистій електротязі з 37 до 55 км, а й переписати програму керування всією гібридною установкою. Середня витрата палива купе за умовним циклом NEDC для гібридів, що підключаються, вдалося знизити з 2,1 до 1,9 л/100 км, хоча насправді такий показник недосяжний.
Нова батарея дозволила підняти потужність електромотора, що наводить передні колеса, зі 131 до 143 к.с. Розташована в межах бази бензинова турботрійка 1.5 (231 к.с.), що відповідає за привід задніх коліс, не змінилася, а сукупна потужність тепер досягає 374 сил проти 362 у купе дореформеного.
Новий BMW i8 Roadster строго двомісний - на місці символічних задніх сидінь розташовується вертикальний відсік для складеного втричі матер'яного даху. Під кофром також залишився відсік об'ємом 100 літрів для сумок, основний багажник, розташований у задній частині кузова, через перероблену кришку моторного відсіку усох з 154 до 88 літрів. Ще одна особливість родстера – нові колеса, які стали легшими приблизно на кілограм.
Оновлене купе та родстер вийдуть на світовий ринок у травні 2018 року.
Головна обновка - тягова батарея збільшеної ємності: 11,6 кВт∙год замість 7,1 у дореформеної машини, хоча номінально використовуються лише 9,4 кВт∙год (передусім 5,2). Це не тільки дозволило збільшити запас ходу на чистій електротязі з 37 до 55 км, а й переписати програму керування всією гібридною установкою. Середня витрата палива купе за умовним циклом NEDC для гібридів, що підключаються, вдалося знизити з 2,1 до 1,9 л/100 км, хоча насправді такий показник недосяжний.
Нова батарея дозволила підняти потужність електромотора, що наводить передні колеса, зі 131 до 143 к.с. Розташована в межах бази бензинова турботрійка 1.5 (231 к.с.), що відповідає за привід задніх коліс, не змінилася, а сукупна потужність тепер досягає 374 сил проти 362 у купе дореформеного.
Новий BMW i8 Roadster строго двомісний - на місці символічних задніх сидінь розташовується вертикальний відсік для складеного втричі матер'яного даху. Під кофром також залишився відсік об'ємом 100 літрів для сумок, основний багажник, розташований у задній частині кузова, через перероблену кришку моторного відсіку усох з 154 до 88 літрів. Ще одна особливість родстера – нові колеса, які стали легшими приблизно на кілограм.
Оновлене купе та родстер вийдуть на світовий ринок у травні 2018 року.