Mercedes G-класу 2018 – розсекречено інтер'єр!
27 Груд
10:21 27 Груд 10:21
10:21 27 Груд 10:21
Декілька років тому Mercedes взяв за практику розсекречувати салон нових моделей до прем'єри самих автомобілів. Нещодавно ми побачили інтер'єр майбутнього Mercedes A-класу, а тепер час помилуватися на внутрішнє оздоблення нового Mercedes G-класу. Подобається?
На передній панелі – два дисплеї діагоналлю 12,3 дюйми для комбінації приладів та медіасистеми, причому можна вибрати три варіанти оформлення (Classic, Sport та Progressive). Але для охочих буде запропоновано і традиційні аналогові прилади з двома колодязями — і є підозра, що у випадку з G-класом ця опція виявиться затребуваною.
Кермо з сенсорними панелями на спицях – як у нинішнього S-класу. Селектор коробки передач переїхав з центрального тунелю на кермову колонку, а на колишньому місці тепер знаходиться пульт управління медіасистемою, знайомий по легкових Мерседесах: у нинішньому G-класі його просто не було де розташувати. Серед опцій - аудіосистема Burmester з шістнадцятьма динаміками, мультиконтурні передні сидіння з масажером та вентиляцією, а також підігрів заднього ряду.
Втім, лишилися й елементи спадковості. У данину поваги до нинішнього Геліка, нова машина збереже конфігурацію обробки дверей з вертикальними ручками і розташованими на підвіконні кнопками склопідйомників, хоча всі деталі нові. Більше того, розробники обіцяють залишити характерний звук зачинення дверей — із металевим брязкотом замків! Це принципове рішення, адже поставити «м'які» замки із доводчиками давно не проблема. Є й інша спадщина класичного Гелендвагена: поручень перед пасажиром та розташовані в ряд металеві кнопки, які відповідають за блокування у трансмісії.
На передній панелі – два дисплеї діагоналлю 12,3 дюйми для комбінації приладів та медіасистеми, причому можна вибрати три варіанти оформлення (Classic, Sport та Progressive). Але для охочих буде запропоновано і традиційні аналогові прилади з двома колодязями — і є підозра, що у випадку з G-класом ця опція виявиться затребуваною.
Кермо з сенсорними панелями на спицях – як у нинішнього S-класу. Селектор коробки передач переїхав з центрального тунелю на кермову колонку, а на колишньому місці тепер знаходиться пульт управління медіасистемою, знайомий по легкових Мерседесах: у нинішньому G-класі його просто не було де розташувати. Серед опцій - аудіосистема Burmester з шістнадцятьма динаміками, мультиконтурні передні сидіння з масажером та вентиляцією, а також підігрів заднього ряду.
Втім, лишилися й елементи спадковості. У данину поваги до нинішнього Геліка, нова машина збереже конфігурацію обробки дверей з вертикальними ручками і розташованими на підвіконні кнопками склопідйомників, хоча всі деталі нові. Більше того, розробники обіцяють залишити характерний звук зачинення дверей — із металевим брязкотом замків! Це принципове рішення, адже поставити «м'які» замки із доводчиками давно не проблема. Є й інша спадщина класичного Гелендвагена: поручень перед пасажиром та розташовані в ряд металеві кнопки, які відповідають за блокування у трансмісії.