Необхідність, функціональність або забаганки та примхи: що реально необхідно при комплектації вашого авто і на чому можна заощадити
09:56 16 Січ 09:56
Сучасні автомобілі нерідко стали схожі на космічні апарати, які практично не потребують керування. Самі знайдуть дорогу, підігріють кермо і сидіння, заведуть з однієї кнопки, і мають ще стільки додаткових функцій, що часом водій навіть не знає, що вміє його "ластівка". Так, наприклад, відомі китайські бренди пропонують у свої базові комплектації авто набір таких опцій, які в ін. компаніях надаються лише в ексклюзивних комплектаціях. Але давайте детальніше розберемося наскільки пропорційно ціна такої моделі та використання всіх технічних новинок на практиці. Наприклад, віддавши свою перевагу звичайному матовому відтінку при виборі кольору авто, замість кольорів "металік", можна заощадити як мінімум 10000 грн.
Все лише для комфортного водіння
Якщо розбирати окремо кожну опцію, якою «фарширують» авто, виявиться - всі вони корисні. Але, виходячи з практики користувачів, є «найнеобхідні» опції. Вони пов'язані з безпекою, такі як: системи курсової стійкості (ESP), розподіл гальмівних зусиль коліс (EBD), подушки безпеки, антиблокування коліс (ABS) і т.д. Якщо вибирати додатково за що варто доплатити, то це точно парктроніки та камери заднього виду (вони вам необхідні для легкого та безпечного паркування), система безключового доступу (щоб завести авто з одного кліка кнопки), круїз-контроль (особливо необхідний любителям подорожувати, він допоможе водієві заощадити паливо і свої сили), підігрів сидінь і керма (взимку самі відчуєте необхідність цієї опції). З приводу навігаторів можна побачити, що вони йдуть у минуле і багато виробників оснащують свої моделі вбудованою навігацією, що значно спрощує пересування. І точно не можна відмовитися від таких маленьких хитрощів як омивач фар, автоматичне складання дзеркал, підігрів дзеркал та підсвічування повороту.
Те, що можна віднести до просто «понти».
Виробники максимально намагаються напихати свої моделі, щоб вартість комплектації збільшилася. Багатьом користувачам, наприклад система визначення втоми водія не допомагає, а навіть дратує, коли з'являється іконка у вигляді чашки на панелі приладів. До подразників можна віднести і систему "старт-стоп". Вона вимикає та заводить двигун у пробках або на довгих зупинках. Але користь сумнівна, хоча ця система спрямована на економію ресурсу двигуна, але вимагає більш потужного і дорогого акумулятора.
Ще одна, красива, але скоріше марна, ніж корисна опція - люк або панорамний дах, за кіт. виробники беруть доплату від 500 до 1500 у. е. Це можна віднести до розряду необхідного для естетичного задоволення водія, ніж необхідного для комфортного пересування. Зовсім немає потреби у збільшенні радіусу коліс, як вважають багато хто. В основному параметри запропоновані виробником виявляються найоптимальнішими. "Понти" ж у вигляді широких коліс тільки збільшать витрату палива. Ще одна функція за яку не варто переплачувати, так це пам'ять сидіння водія, яка «запам'ятовує» параметри господаря.
Найкраща пора року для покупки авто
Не важливо ви хочете придбати нове чи старе авто, ви завжди зможете заощадити на покупці автомобіля на початку року, так як марка зістарилася вже на рік і втратили в ціні 3% вартості.