Новий Jeep Wrangler отримав "вісімку" від Camaro SS
01 Бер
06:57 01 Бер 06:57
06:57 01 Бер 06:57
Американське ательє Bruiser Conversions підготувало перший тюнінг для позашляховика Jeep Wrangler нового покоління. Стоковий двигун машини пропонується замінити на 6,2-літрову вісімку від Chevrolet Camaro SS.
Двигун, який працюватиме з восьмидіапазонним «автоматом», видає 456 кінських сил і 576 Нм моменту, що крутить. З заводу Wrangler може комплектуватися 3,6-літровим мотором V6 (285 сил та 353 Нм), дволітровою «турбочевркою» (272 сили та 400 Нм) або дизелем 3.0 V6.
Публічний дебют Jeep Wrangler нового покоління відбувся у листопаді минулого року. Модель побудували на міцнішій і легшій рамі, а в конструкції кузова частково використовували алюміній. Вперше позашляховик уже із заводу став оснащуватися спойлером та 33-дюймовими позашляховими покришками.
Нововведенням також стала поява «м'якою» гібридною системою — дволітровою «турбочетвіркою», поєднаною зі стартер-генератором із ремінним приводом та 48-вольтовою бортовою мережею.
У салоні Jeep Wrangler з'явилася нова панель приладів з кольоровим бортовим комп'ютером та індикаторами роботи трансмісії, а на центральній консолі чотири порти для додаткового обладнання.
Двигун, який працюватиме з восьмидіапазонним «автоматом», видає 456 кінських сил і 576 Нм моменту, що крутить. З заводу Wrangler може комплектуватися 3,6-літровим мотором V6 (285 сил та 353 Нм), дволітровою «турбочевркою» (272 сили та 400 Нм) або дизелем 3.0 V6.
Публічний дебют Jeep Wrangler нового покоління відбувся у листопаді минулого року. Модель побудували на міцнішій і легшій рамі, а в конструкції кузова частково використовували алюміній. Вперше позашляховик уже із заводу став оснащуватися спойлером та 33-дюймовими позашляховими покришками.
Нововведенням також стала поява «м'якою» гібридною системою — дволітровою «турбочетвіркою», поєднаною зі стартер-генератором із ремінним приводом та 48-вольтовою бортовою мережею.
У салоні Jeep Wrangler з'явилася нова панель приладів з кольоровим бортовим комп'ютером та індикаторами роботи трансмісії, а на центральній консолі чотири порти для додаткового обладнання.