Packard Panther-Daytona - Фото 1

Packard Panther-Daytona

09 Січ 11:23
Легендарний Packard належить до зниклих, але не забутих американських автомобільних марок.

Спочатку проект отримав назву Grey Wolf II (Сірий вовк), на честь легендарного гоночного автомобіля Packard 1903-1904 років, але пізніше в компанії вирішили замінити його на більш звучне ім'я Panther (Пантера).

Створений кузовним ательє Mitchell-Bentley дизайн був розроблений стилістом Діком Тігом. Тіг працював над проектом спільно з шеф-дизайнером Packard Едвардом Макоулі та головним інженером Вільямом Грейвсом.

Під величезним капотом ховалася 212-сильна рядна "вісімка" об'ємом 5,9 л, яка працювала в парі з двоступінчастою автоматичною трансмісією Ultramatic. Попереду автомобіль мав незалежну пружинну підвіску, а задній провідний міст було встановлено на напівеліптичні ресори. Усі колеса мали барабанні гальма. Розміри колісної бази складали 3099 мм.

Під керуванням відомого гонщика та майбутнього переможця Indy 500 Діка Ратманна Packard Panther зміг розвинути на трасі Daytona Beach швидкість 178 км/год. Через деякий час автомобіль розігнали до 211 км/год. Після честь видатних результатів машини в компанії вирішили перейменувати її в Panther-Daytona.

Представлений на фото автомобіль унікальний тим, що з чотирьох виготовлених машин моделі Panther це єдиний екземпляр з кузовом родстер і знімним склопластиковим верхом. Він був перероблений з урахуванням побажань керівника ательє Mitchell-Bentley Вільяма Мітчелла. Крім рестайлінгу задньої частини кузова автомобіль відрізняється від інших концептів серії особливим, двоколірним забарвленням та елементами декору.

Протягом кількох років Мітчелл успішно використовував Panther у повсякденній експлуатації, доки не продав автомобіль відомому колекціонеру машин марки Duesenberg Гомеру Фіттерлінгу. Новий власник розмістив унікальний концепт-кар в експозиції Studebaker National Museum, де автомобіль радував погляди відвідувачів майже 30 років. Потім у 1988 році Panther-Daytona зайняв гідне місце в колекції прототипів та концептуальних машин Джозефа Борца.