Mahindra відкрила завод у Детройті
23 Лис
17:39 23 Лис 17:39
17:39 23 Лис 17:39
У столиці світового автопрому Детройті та його околицях вже 25 років не відкривалися нові автомобільні заводи великих компаній. Хоча правління компаній американської великої трійки, як і раніше, знаходяться тут: штаб-квартира General Motors розташувалася безпосередньо в Детройті, Ford — у сусідньому Дірборні, а в містечку Оберн Хіллз базується північноамериканське відділення концерну FCA (Fiat Chrysler). Саме в цьому місті 20 листопада відкрився новий завод компанії Mahindra Automotive North America (MANA), підрозділи індійського конгломерату Mahindra & Mahindra, де взялися за розробку моделі спеціально для американського ринку, яка і планується до випуску на свіжоспеченому заводі.
На церемонії відкриття машина стояла під ковдрою, але компанія оголосила її ім'я. Американська прописка дістанеться позашляховику Mahindra Roxor. Офіційної інформації про машину поки немає, але індійська преса в один голос твердить, що Roxor буде подовженим варіантом позашляховика Mahindra Thar - по суті, дожив до наших днів армійського всюдихода Willys CJ-3B зразка 1953 року!
Mahindra Thar
Стародавня машина на надзвичайно вимогливому американському ринку? Фокус у тому, що Roxor не буде допущений на дорогу загального користування! Всюдихід будуть пропонувати як машину для позашляхового відпочинку або для використання в сільському господарстві — так простіше домогтися відповідності суворим федеральним законам. Відомо також, що буде використаний доопрацьований силовий агрегат кросовера SsangYong Tivoli: корейська компанія з 2011 року входить до імперії Махіндри, а двигун 1.6 відповідає нормам Євро-6.
На церемонії відкриття машина стояла під ковдрою, але компанія оголосила її ім'я. Американська прописка дістанеться позашляховику Mahindra Roxor. Офіційної інформації про машину поки немає, але індійська преса в один голос твердить, що Roxor буде подовженим варіантом позашляховика Mahindra Thar - по суті, дожив до наших днів армійського всюдихода Willys CJ-3B зразка 1953 року!
Mahindra Thar
Стародавня машина на надзвичайно вимогливому американському ринку? Фокус у тому, що Roxor не буде допущений на дорогу загального користування! Всюдихід будуть пропонувати як машину для позашляхового відпочинку або для використання в сільському господарстві — так простіше домогтися відповідності суворим федеральним законам. Відомо також, що буде використаний доопрацьований силовий агрегат кросовера SsangYong Tivoli: корейська компанія з 2011 року входить до імперії Махіндри, а двигун 1.6 відповідає нормам Євро-6.